Nederlandse casino klantenservice

Nederlandse casino klantenservice
Geplaatst op: 24/12/2015

Dat je bij een online casino weleens met een vraag komt te zitten of dat er in jouw ogen verbeteringen aangebracht kunnen worden is logisch. Uiteraard wil je voordat je bij een Nederlandse casino website gaat gokken wel de zekerheid hebben dat je kunt genieten van een uitgebreide service. Belangrijk om te weten is dat je bij het maken van de keuze voor een Nederlands Casino altijd zal kunnen genieten van een Nederlandse klantenservice. Dankzij de techniek kunnen de supportmedewerkers namelijk zien uit welk land je afkomstig bent, waardoor je bij bijvoorbeeld chatten automatisch aan een Nederlandse medewerker gekoppeld zal worden. Anderzijds kan je natuurlijk ook meerdere opties vinden, waarvan we onderstaand een uitleg per optie geplaatst hebben.

Live chat
Aangezien we de live chat inmiddels al hadden aangehaald is die als eerste aan de beurt in onze uitleg. Op de website van een casino zal je in het Nederlands met een medewerker kunnen chatten als je niet bent ingelogd, maar ook nadat je ingelogd bent. Om te kunnen chatten zal je een live chat button moeten zien te vinden. Je dient dat je naam in te vullen en in sommige gevallen wordt er ook een mailadres gevraagd, maar dit zal vaak niet verplicht zijn. Zodra je de benodigde gegevens in het chatformuliertje ingegeven hebt wordt je met een medewerker verbonden. Je kunt vanaf dat moment direct je vragen voorleggen en rekenen op een professioneel antwoord.

Telefonisch contact
Als je bij een online Nederlands Casino gaat gokken zal je zien dat je niet alleen live contact kunt hebben door te chatten, maar dat ook de mogelijkheid bestaat om telefonisch contact op te nemen. Wanneer je niet bent ingelogd zal dit vaak gaan via een algemeen buitenlands nummer, maar er zijn casino’s die nadat je wel bent ingelogd een Nederlands telefoonnummer weergegeven om contact mee op te kunnen nemen. In dat geval is het natuurlijk simpelweg je telefoon pakken en nadat een medewerker heeft opgenomen je vragen voorgooien.

E-mail support
De bovengenoemde live chat en telefonische contactmogelijkheid zijn natuurlijk niet onbeperkt bereikbaar, maar kennen openingstijden. Zo zal je bijvoorbeeld bij Polder Casino op deze manier in het Nederlands contact op kunnen nemen op alle dagen van 10:00 uur tot 01:00 uur. Buiten de openingstijden van de live service kan je er ook voor kiezen om te mailen. In dat geval zal je de vraag uitgebreid kunnen beschrijven en krijg je doorgaans binnen 24 uur een antwoord. Het sturen van een mail is dus vooral interessant als je een niet heel dringende vraag hebt.

FAQ pagina
Voor de meeste casino’s die je online met een Nederlandse service kunt vinden geldt dat je altijd de mogelijkheid hebt om ook gebruik te maken van een FAQ pagina. Deze zal in het Engels zijn als je niet bent ingelogd met je eigen account en kan doorgaans in het Nederlands weer worden gegeven nadat je wel gebruik gemaakt hebt van jouw inloggegevens. Op de FAQ pagina’s vind je uiteraard een direct antwoord op de meest gestelde vragen. Deze worden door de klantenservice verzameld en geven je een uitstekend antwoord zodat je altijd direct weer verder kunt waar je met spelen gebleven was.

Turbo Casino

Turbo Casino

Bonus tot 151%

151 Gratis Spins

visamastercardnetellerpaysafe cardskrillmaestro
Lees de reviewSpeel nu